Manažér/ka logistiky
– riadenie logistického oddelenia vzhľadom na interné logistické procesy a s ohľadom na požiadavky zákazníkov
– riadenie oddelenie logistiky s ohľadom na plnenie požadovaných KPIs
– evidencia vývoja objednávok a forecastov od klientov prostredníctvom integrácie EDI, odsúhlasovať ich a sledovať ich spracovanie až po expedíciu, s ohľadom na požadovaný termín dodania
– vedenie primárnej komunikácie s klientami a internej komunikácie medzi logistikou a technickými oddeleniami
– systematické riešenia logistických reklamácii (preprava, dodacie listy…)
– byť lídrom pred klientom/dodávateľom pri riešení krízových situácii
– pravidelne zabezpečiť krátkodobý plán výroby s ohľadom na zmeny v požiadavkách zákazníkov a interné špecifiká
– zabezpečiť plnú flexibilitu a zastupiteľnosť v rámci logistického tímu
– spolupracovať interne s obchodným oddelením a vedúcimi projektov na vytváraní nových produktových spisov a databázy informácii o nových produktoch
– riadenie a vyhodnocovanie inventúry v skladovom hospodárstve, riadenie zásob
– Kontinuálne zlepšovanie riadenia prostredníctvom analýza tokov, kontroly a spresňovania dát v aktuálnych ERP systémoch (Galion, Cyclade, EDI…) pre ďalšie zefektívňovanie plánovania a neustále zvyšovanie produktivity práce
– zabezpečenie pravidelných mesačných reportov
– zabezpečovať pravidelné a aj pripadne expresné objednávanie prepravy v čo najvýhodnejších podmienkach
– zabezpečiť pravidelne porovnávanie dodacích podmienok lokálnych dodávateľov (benchmarking)
Požiadavky:
– prax na podobnej pozícii min. 3 roky
– VŠ/SŠ odborné vzdelanie- technický smer výhodou
– MS Office- pokročilý
– ERP systémy (Galion, Cyclade, EDI)- výhodou
– AJ a FJ na písomnej aj komunikatívnej úrovni
– osobnostné predpoklady: komunikatívnosť, samostatnosť, flexibilita, schopnosť pracovať s inými oddeleniami
Výhody:
– práca na jednu zmenu – od 8:00 do 16:30 hod.
– práca na TPP priamo pod kmeň firmy
– príspevok na stravu
– bonus za dlhodobú prácu vo firme
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Výrobná spoločnosť.
Marketingový špecialista
– Príprava marketingovej stratégie, marketingového plánu a rozpočtu marketingových aktivít spolu s obchodným manažérom, obchodným tímom a regionálnym marketingovým koordinátorom,
– Pomoc pri uvedení nového produktu na trh v súlade s predajnými a marketingovými plánmi a zásadami spoločnosti,
– Koordinácia projektov podľa marketingového plánu – t.j. marketingové kampane na podporu B2B a B2C predaja (súťaže, zľavy, zákaznícke semináre a eventy, odborné prezentácie a semináre, reklama a pod.) a vyhodnocovanie ich účinnosti,
– Spolupráca na tvorbe produktových listov,
– Spolupráca na tvorbe produktových etikiet a obalov – zodpovednosť za výsledný grafický dizajn;
– Orientovať sa v najnovších technológiách a digitálnom marketingu
– Príprava na prieskum trhu s cieľom nájsť trendy, požiadavky zákazníkov, preskúmať obchodné príležitosti,
– Podpora obchodného marketingu,
– Pravidelná príprava bulletinu,
– Príprava marketingových kampaní a spolupráca s externými dodávateľmi,
– Správa obsahu sociálnych médií,
– Online mediálna komunikácia (Facebook, blogeri, webová stránka),
– Spolupráca s PR a reklamnými agentúrami,
– Digitálne marketingové aktivity na rôzne účely,
– Držať krok s vývojom, trendmi a inováciami v marketingu,
– Účasť na medzinárodných marketingových stretnutiach,
– Týždenné, mesačné, ročné vykazovanie,
– Príprava marketingových podujatí, spotrebiteľských súťaží, prezentácií, seminárov.
Požiadavky:
– SŠ/VŠ vzdelanie v oblasti marketingu/obchodu/potravín,
– Prax min. 3 rok v oblasti marketingu, obchodu a online komunikácie,
– Pokročilá znalosť MS Office, znalosť IS SAP je výhodou,
– AJ na pokročilej úrovni (slovom aj písmom),
– Vodičský preukaz skupiny B- aktívny vodič,
– Dobrá znalosť marketingových nástrojov,
– Orientácia na zákazníka a jeho potrebách,
– Skúsenosti s budovaním dlhodobých partnerstiev so zákazníkmi,
– Vedomosti o riadení značky – branding,
– Skúsenosť s modernými technológiami v marketingu a tvorba marketingových kampaní,
– Vysoká úroveň komunikačných a organizačných zručností,
– Nezávislosť, spoľahlivosť, precíznosť, systematickosť,
– Orientácia na moderné technológie a aktivita na sociálnych sieťach,
– Proaktívnosť a zodpovednosť, pozitívny prístup k práci.
Výhody:
– Pružná pracovná dobu (s pevným úsekom 9:00 – 14:00 hod.)
– Možnosť vykonávať prácu Homeoffice
– Rôznorodá a zaujímavá práca v príjemnom prostredí medzinárodnej rodinnej spoločnosti so 170 ročnou tradíciou
– Mzdové ohodnotenie s individuálnou variabilnou zložkou
– Balíček viacerých firemných benefitov (príspevok na DDS, 3 dni sickday počas roka, možnosť jazykového a odborného vzdelávania, firemné akcie, RELAX kupóny, jednorazové finančné bonusy pri rôznych pracovných a životných výročiach)
– Mobilný telefón, notebook
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Výrobná spoločnosť.
Produktový technik
– Technická príprava prototypových a pilotných výrobkov a aktívna spoluúčasť pri výrobe prototypových a pilotných sérií
– Spracovanie reportov z pilotných sérií
– Vypracovávanie kalkulácií na nové produkty z technologického pohľadu
– Technická komunikácia so zákazníkom
– Spracovanie, uvoľnenie a riadenie zmenového procesu na produktoch
– Vypracovanie, udržiavanie a zabezpečenie dostupnosti potrebnej dokumentácie na školenia zamestnancov a riešenie problémov v procese výroby
– Zaistiť technologickú realizovateľnosť tak, aby bola zabezpečená kvalita, bezpečnosť, ergonómia, náklady na požadovanej úrovni
– Implementácia optimálnych výrobných procesov pre nové produkty
– Zadávanie všetkých potrebných informácií týkajúcich sa množstva a zoznamu materiálov a výrobných operácií do ERP systému
– Vytváranie a spravovanie interných technických výkresov a montážnych plánov pre jednotlivé produkty v kresliacich programoch (Ruplan, E3, … – zaškolenie bude zabezpečené)
Požiadavky:
– SŠ/VŠ- technické, elektrotechnické
– Microsoft Outlook – Mierne pokročilý
– Microsoft Excel – Mierne pokročilý
– Microsoft Word – Mierne pokročilý
– Microsoft Windows – Mierne pokročilý
– znalosť grafického software je výhodou
– ochota učiť sa nové veci
– zodpovednosť
– komunikatívnosť
– dôslednosť
Výhody:
– 13.plat
– každoročné prehodnocovanie mzdy
– stravné lístky v hodnote 4,85€ v čistom
– flexibilná pracovná doba (38,5 hodín / týždeň)
– firemné podujatia
– jazykové kurzy a iné vzdelávanie
– čerpanie nadčasov cez náhradné voľno
– vecné dary
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Výrobná spoločnosť.
Procesný technik
– Implementovanie nových produktov v rámci závodu
– Vypracovávanie a aktualizovanie detailnej výrobnej dokumentácie a pracovných postupov výrobného procesu
– Riešenie vzniknutých problémov a abnormalít
– Zameriavať sa na zlepšovanie výkonu závodu prostredníctvom analýz existujúcich procesov a produktov, identifikácia oblastí na zlepšenie
– Vykonávanie optimalizácie práce na pracoviskách z hľadiska spotreby času, metódy racionalizácie – SMED, 5S, jidoka, návrh nových riešení a ich následná implementácia
– Tvorba, optimalizácia layoutov výrobných a logistických priestorov
– Analýza rizík z hľadiska procesu
– Vypracovanie detailných MTM analýz (výkonové normy), ich vyhodnotenie, návrh opatrení na zlepšenie
– Školenia výrobných operátorov na procesy
– Výber a zavádzanie najlepších možných pracovných nástrojov, prípravkov, procesných materiálov
Požiadavky:
– Microsoft Outlook – Mierne pokročilý
– Microsoft Excel – Mierne pokročilý
– Microsoft Word – Mierne pokročilý
– Microsoft Windows – Mierne pokročilý
– AutoCAD – Základy, výhodou
– Pozícia je vhodná pre absolventa
– ochota učiť sa nové veci
– zodpovednosť
– komunikatívnosť
– dôslednosť
Výhody:
– 13.plat
– každoročné prehodnocovanie mzdy
– stravné lístky v hodnote 4,85€ v čistom
– flexibilná pracovná doba (38,5 hodín / týždeň)
– firemné podujatia
– jazykové kurzy a iné vzdelávanie
– čerpanie nadčasov cez náhradné voľno
– vecné dary
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Výrobná spoločnosť.
Testovací inžinier
– tvorba testovacích programov (test spojení, skratov, komponentov ….) a postupov testovania
– kalibrácia testovacích zariadení
– spolupráca s oddelením výroby dosiek a testovacích káblov
– monitoring a optimalizácia testovacích programov
– uvoľňovanie testovacích dosiek
– podpora výroby pri testovaní
– práca s výkresovou dokumentáciou
Požiadavky:
– Microsoft Excel – Pokročilý,
– Microsoft Word – Mierne pokročilý,
– Vodičský preukaz- B
– prax v oblasti testovania alebo v elektrotechnickej výrobe výhodou
– záľuba v programovaní výhodou
– zodpovedný prístup k práci
– ochota učiť sa nové veci
– analytické a logické myslenie
– komunikatívnosť
– tímovosť
– pozícia vhodná aj pre absolventa
Výhody:
– 13.plat
– každoročné prehodnocovanie mzdy
– stravné lístky v hodnote 4,85€ v čistom
– flexibilná pracovná doba (38,5 hodín / týždeň)
– firemné podujatia
– jazykové kurzy a iné vzdelávanie
– čerpanie nadčasov cez náhradné voľno
– vecné dary
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Výrobná spoločnosť.
Obchodno-technický zástupca
– rozvoj obchodu v pridelenom regióne
– podpora existujúcich a vyhľadávanie nových zákazníkov
– vytváranie ponúk podľa požiadaviek zákazníkov
– vedenie záznamov o činnostiach v systéme CRM
– mesačné vykazovanie obchodných výsledkov
– spolupráca s produktovými manažérmi a poskytovanie spätnej väzby z trhu
Požiadavky:
– min. stredoškolské vzdelanie- technické/elektrotechnické/strojárske
– min. 5 rokov prax na podobnej pozícii (ideálne v obchodnej spoločnosti)
– flexibilita, samostatnosť, ochota cestovať ku klientom
– skúsenosti v oblasti priemyselnej automatizácie a MaR sú výhodou
– AJ- B2 (pre každodennú komunikáciu v písomnej a ústnej forme)
– MS Word, Excel, PowerPoint- pokročilý
– ochota príležitostne cestovať do zahraničia
Výhody:
– ročný bonus podľa splnených cieľov
– dovolenka 25 dní bez ohľadu na vek
– sickdays – 2 dni za kalendárny rok
– príspevok do DDS (3.pilier)
– individuálna výuka angličtiny
– príspevok na stravovanie vo výške 4,29 EUR
– Vianočný darčekový poukaz
– v kancelárii k dispozícii káva, čaj, dávkovač pramenitej vody
– teambuilding akcie, externé školenie a pod.
– služobné auto aj na súkromné účely
– služobný laptop a mobil
– možnosť kombinovanej práce kancelária- homeoffice
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Medzinárodná obchodná spoločnosť.
Junior HR manažér
– Špecifikácia potrieb s klientami, definovanie profilu prideleného pracovníka
– Dohodnutie podmienok pridelenia pracovníka s klientom
– Aktívne vyhľadávanie vhodných profilov
– Aktívne ponúkanie voľných pracovných kapacít klientom a potenciálnym klientom
– Overovanie referencií – klienta aj uchádzača
– Správa databázy uchádzačov
– Zabezpečenie logistiky, ubytovania a podpora pridelených pracovníkov
– Komunikácia s oddelením administratívy, ktoré vypracúva všetku zmluvnú a právnu agendu k prideleniu pracovníkov
– Komunikácia s finančným oddelením, ktoré spravuje podklady na fakturáciu a mzdy
Požiadavky:
– 3 r. skúsenosť v personálnej agentúre
– Francúzky jazyk/ Anglický jazyk- B2- komunikácia s klientami a vedením holdingu
– Microsoft Excel, Powerpoint- pokročilý
– VP-B
– schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
– kreativita, schopnosť odprezentovať, obhájiť a realizovať svoje nápady
Výhody:
– Príspevok na stravovanie
– Služobný notebook, mobil
– príspevok na PHM
– Homeoffice kombinovaný s prácou v Office
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Personálna agentúra.
Agronóm
-odborná starostlivosť o existujúce sady jabloní, sliviek, hrušiek, a jahodovú plantáž
-výsadba sadov, zavlažovanie, hnojenie, ochrana, organizácia prác v sade, a všetky ďalšie činnosti súvisiace s pestovaním ovocia – organizovanie práce pre približne 20 pracovníkov počas celého roka, počas sezóny to bude cca 40-50
Požiadavky:
-SŠ/VŠ– poľnohospodárske
-anglický jazyk – pokročilý- výhodou
-MS OFFICE- pokročilý
-záujem učiť sa novým veciam
-komunikačné zručnosti
-samostatnosť, zodpovednosť
-vodičský preukaz skupiny B, ideálne aj na traktor
Výhody:
-služobné auto a mobil,
-možnosť ubytovania v sídle firmy,
-zľava na ovocie a produkty firmy,
– kancelária s PC,
-dobrý kolektív
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Spoločnosť pôsobiaca v ovocinárstve.
Obchodný zástupca s pôsobnosťou v celej SR (TZB) so zameraním na obnoviteľné zdroje energií
– presadzovanie sa na trhu a zabezpečovanie obchodného rastu
– analýza trhu a konkurencie
– aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí
– jednania so stavebnými firmami, projektantmi, architektmi a kľúčovými klientmi
– vypracovávanie ponúk a starostlivosť o ne
– práca s firemnou databázou
– príprava technických podkladov ( preklad z ČJ do SJ)
– realizácia marketingových aktivít
– semináre, výstavy, zasielanie emailov partnerom a pod.
Požiadavky:
– VŠ/SŠ vzdelanie technického smeru
– ideálne stavebného zamerania
– prax v stavebnom odbore prípadne TZB – výhodou
– práca s PC, znalosť programov MS Office
– VP skupiny B – aktívne sledovanie trendov a možností trhu
– orientácia na výsledok, obchodnícke zmýšľanie, komunikačné a organizačné schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
– výhodou je znalosť anglického alebo nemeckého jazyka
– bydlisko max. 1hod. od Bratislavy!
Výhody:
– osobný automobil aj na súkromné účely
– notebook, mobilný telefón
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Spoločnosť ponúkajúca produkty geotermie
Servisný technik
Požiadavky:
– SŠ so zameraním na elektrotechniku
– platnú min. vyhlášku 508/2009 Z.z. §21 A,B
– VP skup. B
– MS OFFICE – mierne pokročilý
– AJ výhodou
– PLC výhodou
– dôslednosť, samostatnosť, technické myslenie, schopnosť tímovej práce, spoľahlivosť
Výhody:
• mimoriadne odmeny za pracovné výkony
• odmeny pri pracovných a životných jubileách
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• využívanie zariadení (notebook, telefón) aj na súkromné účely
• rekreačný poukaz, príspevok na dovolenku
Nástupný plat od 1100 Eur (dvojzložková základná mzda – tarifná mzda 90% + prémie 10%)
– ročná odmena v prípade splnenia plánovaných výsledkov spoločnosti
– odborné vzdelávanie
– doplnkové dôchodkové sporenie,
– stravné lístky
– zamestnanecké výhody v rámci Family balíka Telekom
– zamestnanecký podielový fond Castor International
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Elektrotechnika