Obchodný zástupca s pôsobnosťou v celej SR (TZB) so zameraním na obnoviteľné zdroje energií
– presadzovanie sa na trhu a zabezpečovanie obchodného rastu
– analýza trhu a konkurencie
– aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí
– jednania so stavebnými firmami, projektantmi, architektmi a kľúčovými klientmi
– vypracovávanie ponúk a starostlivosť o ne
– práca s firemnou databázou
– príprava technických podkladov ( preklad z ČJ do SJ)
– realizácia marketingových aktivít
– semináre, výstavy, zasielanie emailov partnerom a pod.
Požiadavky:
– VŠ/SŠ vzdelanie technického smeru
– ideálne stavebného zamerania
– prax v stavebnom odbore prípadne TZB – výhodou
– práca s PC, znalosť programov MS Office
– VP skupiny B – aktívne sledovanie trendov a možností trhu
– orientácia na výsledok, obchodnícke zmýšľanie, komunikačné a organizačné schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
– výhodou je znalosť anglického alebo nemeckého jazyka
– bydlisko max. 1hod. od Bratislavy!
Výhody:
– osobný automobil aj na súkromné účely
– notebook, mobilný telefón
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Spoločnosť ponúkajúca produkty geotermie
Vedúci projektu (automotive)
– tvorba cenových ponúk
– riadenie ľudí
– konštruktér, montážnici
– komunikácia so zákazníkmi, návšteva zákazníkov za účelom prejednania nových zadaní
– komunikácia s nákupným oddelením zákazníka
– plánovanie projektu
– konštrukčný návrh, výroba, montáž na firme a následne montáž u zákazníka, odladenie …
– zadávanie výrobnej dokumentácie do výroby
– komunikácia s výrobou
– objednávanie komponentov
– tvorba dokumentácie pre zákazníka – návod na obsluhu a údržbu …
– kompletné odovzdanie projektu zákazníkovi vrátane školení obsluhy
Požiadavky:
– SŠ/VŠ vzdelanie strojárskeho zamerania
– prax minimálne 4 roky na pozícii vedúceho projektu, konštruktéra prípadne na pozícií podobného charakteru
– technické myslenie
– znalosť AJ – min. B1
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Výrobná spoločnosť
Vedúci skupiny technickej prípravy a výroby rozvádzačov
– riadenie a koordinácia činností interných a externých pracovníkov výroby
– riadenie a koordinácia činností interných pracovníkov technickej prípravy (riadenie skupiny 3-5 ľudí)
– elektromontážne práce v dielni výroby rozvádzačov nízkeho napätia, DCS rozvádzačov
Požiadavky:
– SŠ/VŠ vzdelanie v odbore elektrotechniky
– platné Osvedčenie vyhlášky 508/2009 Z.z. §23 – elektrotechnik
– min. 5 rokov praxe v oblasti výroby rozvádzačov (znalosť problematiky výroby a montáže rozvádzačov)
– schopnosť čítania technickej dokumentácie
– preukázanie odbornej spôsobilosti
– znalosť MS Office
– znalosť AJ výhodou
– vodičský preukaz sk. B
– schopnosť tímovej práce, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť
Výhody:
– nástupný plat od 1 550 Eur – závisí od skúseností kandidáta (dvojzložková základná mzda – tarifná mzda 90% + prémie 10%)
– ročná odmena v prípade splnenia plánovaných výsledkov spoločnosti
– odborné vzdelávanie
– doplnkové dôchodkové sporenie, stravné lístky
– zamestnanecké výhody v rámci Family balíka Telekom
– zamestnanecký podielový fond Castor International
– pevná pracovná doba
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Inžinierska spoločnosť
Vedúci údržby / technického oddelenia
– denné riadenie, vedenie a motivácia tímu údržby
– podieľanie sa priamo na praktických úlohách spolu s tímom
– hľadanie zlepšovacích návrhov a zavádzanie ich do praxe
– zodpovednosť za zdravie, bezpečnosť a ergonómiu v danom úseku
– vedenie a monitorovanie technických opráv a údržby (interní a externí technici)
– organizovanie preventívnych technických kontrol
– zúčastňovanie sa týždenných servisov
– zodpovednosť za používanie softvéru údržby
– komunikovanie a definovanie technických priorít s manažérmi
– nákup technického materiálu, sledovanie skladových zásob
Požiadavky:
– SŠ / VŠ technické, stavebné alebo elektrotechnické zameranie
– prax na pozícii vedúceho (tím lídra) technického oddelenia min. 1 rok
– min. 5 rokov praxe v technickej oblasti
– znalosť AJ na úrovni B2 – nevyhnutnosťou je vedieť odkomunikovať technickú časť svojej práce v anglickom jazyku
– platnú vyhlášku o Elektrotechnickej spôsobilosti par. §21
– Microsoft Excel – pokročilý
– VP typu B
Výhody:
– práca na 1 zmenu – od 7:00 do 15:30 hod.
– zabezpečené stravovanie priamo vo firme s príplatkom len 0,80 Eur
– príjemné, tiché a čisté pracovné prostredie
– priateľská firemná kultúra
– možnosť uplatniť svoje skúsenosti v rastúcej spoločnosti
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Slovenská spoločnosť
Obchodný zástupca
– Vytváranie ponúk a sledovanie ponúk na základe predchádzajúcej komunikácie
– Optimalizácia portfólia zákazníkov s cieľom zabezpečiť ich retenciu
– Telefonické hovory a vykonávanie telesales aktivít
– Vedenie telefonátov na základe scenára spoločnosti
– Organizovanie stretnutí s potenciálnymi zákazníkmi
– Monitorovanie potenciálnych zákazníkov
– Návštevy potenciálnych zákazníkov s cieľom predstaviť im produkty alebo služby spoločnosti
– Zaznamenávanie predajných činností v systéme CRM
– Vybavovanie e-mailovej a telefonickej korešpondencie s klientmi a potenciálnymi zákazníkmi
– Vytváranie reportov o predajných aktivitách a výkonnosti
Požiadavky:
– SŠ / VŠ vzdelanie v odbore predaj, marketing, zákaznícky servis
– Google Docs – mierne pokročilý
– Google Drive – mierne pokročilý
– Google Sheets – mierne pokročilý
– Microsoft Excel – mierne pokročilý
– Práca s počítačom – pokročilý
– znalosť AJ alebo NJ na úrovni stredne pokročilý (B2) – na komunikatívnej úrovni
– VP typu B
– pozícia je vhodná pre absolventa
– osobnostné predpoklady: vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť plánovať si čas, schopnosť uzatvárať obchody, orientácia na zákazníka (zdvorilý, priateľský a reprezentatívny)
Výhody:
– bonusový systém odmeňovania
– vlastný počítač a mobil
– stravné lístky v hodnote 4,50 Eur
– kancelárske priestory zahŕňajúce kuchynku so zdravými jedlami a občerstvením, oddychovú zónu
– flexibilný pracovný priestor
– flexibilný pracovný čas: 2 dni v kancelárii / 3 dni u zákazníkov
– rôzne školenia / kurzy
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
-Spoločnosť v oblasti hydratácie
Pracovník oddelenia kvality
– Zabezpečenie, prispôsobenie a ďalší rozvoj štandardov kvality
– Manažment reklamácií (dodávateľských, zákazníckych, interných) a vrátenia tovaru
Hlavné úlohy
– Riadenie reklamácií dodávateľov, odberateľov a interných
– Schválenie vzoriek
– Vytváranie a vyhodnocovanie rezov narazených kontaktov
– Vykonávanie auditov
– Sledovanie a riadenie meracích prostriedkov
– Preskúmanie efektívnosti existujúcich pracovných a testovacích pokynov
– Blokovanie nezhodných kusov a prostriedkov, uvoľnenie v prípade nápravy
– Vytváranie a spracovanie interných chybových hlásení
– Iniciovanie a sledovanie nápravných a zlepšovacích opatrení (CAPA)
– Vykonávanie vstupnej kontroly
Požiadavky:
– SŠ/VŠ v odbore strojárstvo, elektrotechnika, elektronika
– znalosť AJ alebo NJ na úrovni B2
– Microsoft Word – mierne pokročilý
– Microsoft Excel – mierne pokročilý
– Microsoft Outlook – mierne pokročilý
– VP typu B
– spoľahlivosť, flexibilita, ochota spolupracovať a učiť sa nové veci
– riešenie problémov
– pozícia je vhodná aj pre absolventa
Výhody:
– práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti
– firemné podujatia
– jazykové kurzy a iné vzdelávanie
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Výrobná spoločnosť
Asistent obchodného manažéra
– zodpovednosť za predaj a propagáciu výrobkov spoločnosti
– aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov
– prieskum trhu, príprava dopytov, ponúk, objednávok
– pravidelné konzultácie a sledovanie zákazníckych potrieb
– komunikácia s obchodnými partnermi
– logistika dodávok
– fakturácia a vedenie obchodnej agendy
Požiadavky:
– SŠ/VŠ so zameraním na technický smer
– znalosť AJ min na úrovni B1
– znalosť programu SOFTIP Profit výhodou
– VP typu B
– prax v obchodnej / výrobnej spoločnosti výhodou
– odolnosť voči stresu
– dynamická a flexibilná osobnosť so záujmom o ďalšie vzdelávanie sa
Výhody:
– flexibilný prac. čas 7-7:30 – 15:30-16:00 hod. (8,5 hod.)
– práca v stabilnej spoločnosti
– možnosť profesijného rastu
– možnosť stravovania v priestoroch firmy
– možnosť jazykových kurzov v rámci pracovnej doby
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Obchodno – výrobná spoločnosť
Majster výroby (prefabrikovaných betónových výrobkov)
– organizovanie výroby železobetónových prefabrikátov a iných betónových výrobkov
– rozdeľovanie práce podľa harmonogramu výroby
– dozor nad disciplínou a dodržiavanie poriadku na zmenách –
– kontrola dochádzky pracovníkov vo výrobe
– sledovanie výkonov a denný odpočet výroby
– kontrola dielčej výrobnej dokumentácie
– kontrola vyrobených výrobkov
– kontrola expedície výrobkov
– návrhy na zlepšovanie činností a prác vo výrobe
Požiadavky:
– SŠ/VŠ vzdelanie v odbore stavebníctvo / strojárstvo
– min. 3 r. prax na odbornej pozícii vo výrobnej spoločnosti – ideálne stavebná výroba
– skúsenosti s riadením cca 15 a viac výrobných pracovníkov
– Microsoft Excel – pokročilý
– Microsoft Word – pokročilý
– VP typu B
– komunikatívnosť
– plánovacie/organizačné schopnosti
– zodpovedný prístup a angažovanosť do plnenia pracovných úloh
Výhody:
– nástupný plat od 1350 – 1600 + bonusová zložka (záleží od schopností uchádzača o zamestnanie plniť si pracovné činnosti)
– 13. plat (vianočný)
– finančný príspevok na stravu 3,90 EUR/deň
– jednozmenný prac. čas od 6:30 do 15:00 hod.
– príspevok na cestovné do práce
– mobilný telefón
– práca v stabilnej spoločnosti
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Výrobná spoločnosť
Marketingový špecialista
– spoluúčasť na tvorbe marketingového plánu a na jeho realizácii
– správa obsahu webových stránok
– riadenie online komunikácie
– podpora predaja produktov (príprava kampaní, marketingovej podpory, inzercií, obalov)
– príprava aktivít so zameraním na obchodných partnerov (podujatia, prezentácie)
– administratívna podpora obchodného oddelenia (príprava základných štatistík, produktových listov, sledovanie trendov)
– komunikácia so sesterskými výrobnými závodmi v rámci skupiny
Požiadavky:
– SŠ/VŠ vzdelanie v oblasti marketingu/obchodu/potravín
– prax v oblasti marketingu, obchodu a online komunikácie
– pokročilá znalosť MS Office, znalosť IS SAP je výhodou
– AJ na pokročilej úrovni (slovom aj písmom)
– vodičský preukaz skupiny B
Od vhodného kandidáta/ vhodnej kandidátky očakávame:
– komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti na vysokej úrovni
– samostatnosť, spoľahlivosť, zmysel pre detail
– kreatívny, zodpovedný a tímový prístup k práci
– príjemné vystupovanie
– lásku k pečivu
Výhody:
– prácu na HPP, pružnú pracovnú dobu (s pevným úsekom 9:00 – 14:00 hod.)
– pracovnú zmluvu na dobu určitú po dobu 1 roka s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú
– kanceláriu v Trnave s možnosťou vykonávať prácu aj z domu
– rôznorodú a zaujímavú prácu v príjemnom prostredí medzinárodnej rodinnej spoločnosti so 170 ročnou tradíciou
– mzdové ohodnotenie s individuálnou variabilnou zložkou
– balíček viacerých firemných benefitov (príspevok na DDS, 3 dni sick day počas roka, možnosť jazykového a odborného vzdelávania, firemné akcie, RELAX kupóny, jednorazové finančné bonusy pri rôznych pracovných a životných výročiach)
– mobilný telefón, notebook
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
-Obchodno – výrobná spoločnosť
Administratívny pracovník / technik
– realizácia servisných zákaziek
– realizácia malých investičných celkov (výmeny čerpadiel, oprava potrubia, výmena komponentov ČOV a inej technológie)
– technická obhliadka u zákazníka a následný návrh technických riešení
– tvorba ponúk, objednávanie a nákup materiálu
– tvorba sprievodnej dokumentácie k zákazke
– realizácia zákazky
– zabezpečenie kapacít servisných pracovníkov
Požiadavky:
– SŠ / VŠ v odbore strojárstvo
– prax na podobnej pozícii vítaná
– platný VP typu B
Výhody:
– SŠ / VŠ v odbore strojárstvo
– prax na podobnej pozícii vítaná
– platný VP typu B
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Spoločnosti so zameraním na výrobu priemyselných čerpadiel
Obchodný manažér
Hlavnou úlohou je zvyšovanie obratu z nových a existujúcich zákazníkov.
Náplň práce:
– spracovanie nových obchodných kontaktov (cold leads),
– udržiavanie obchodných vzťahov s existujúcimi zákazníkmi (upsales),
– spracovanie kontaktov získaných prostredníctvom marketingových kampaní.
Požiadavky:
– SŠ / VŠ v odbore sales, marketing, customer service
– Google Docs – Mierne pokročilý
– Google Drive – Mierne pokročilý
– Google Sheets – Mierne pokročilý
– Microsoft Excel – Mierne pokročilý
– Práca s počítačom – Pokročilý
– znalosť AJ na pokročilej úrovni (C1)
– Orientácia na výsledky, orientácia na zákazníka (slušný, priateľský, reprezentujúci spoločnosť), kreativita, silné komunikačné schopnosti
Výhody:
– stravné lístky v hodnote 5,10 Eur
– kancelárske priestory zahŕňajúce kuchynku so zdravými jedlami a občerstvením, oddychovú zónu
– rôzne školenia / kurzy
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Obchodná spoločnosť
Výrobný technik
– Spravovanie a riadenie internej výrobnej dokumentácie
– Príprava a úprava podkladov pre výrobu
– Zadávanie všetkých potrebných informácií týkajúcich sa množstva a zoznamu materiálov a potrebných výrobných operácií do ERP systému
– Aktívna spolupráca s oddelením nákupu ohľadom technických požiadaviek vzťahujúcich sa k nakupovaným komponentom
– Aktívna spolupráca s oddelením výroby ohľadom operatívneho plánovania výroby a výrobnej dokumentácie
– Zavádzanie technických zmien výrobku do výroby, kontrola a aktualizácia výrobnej dokumentácie
– Preberanie zdrojových údajov a ich implementovanie do internej dokumentácie vrátane aktualizácie ERP systému
– V prípade potreby realizovanie školení pre operátorov výroby pre správne vykonávanie výrobných operácií podľa pracovných postupov
– Dohliadanie na výrobu prvej vzorky produktu
– Riešenie vzniknutých problémov
Požiadavky:
– SŠ / VŠ vzdelanie / Elektrotechnika – výhodou
– pozícia je vhodná aj pre absolventa
– 1 r. praxe
– znalosť angličtiny je nutná
– znalosť grafického software (CAD) výhodou
– windows, word, excel, outlook – mierne pokročilý
Výhody:
– 13. plat a mesačná odmena vo výške 50 Eur
– práca na 1 zmenu ( od 7:00 do 15:30 hod.)
– práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti
– firemné podujatia
– jazykové kurzy a iné vzdelávanie
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Výrobná spoločnosť
Personálny konzultant / obchodný zástupca
– vyhľadávanie kandidátov podľa požiadaviek firemných klientov za pomoci softvéru RECRU, na portáloch PROFESIA, ISTP, LINKEDIN
– evidencia, výber, vedenie pohovorov, hodnotenie uchádzačov a prezentácia kandidátov klientovi
– komunikácia s klientmi, rozvíjanie dobrých obchodných vzťahov
– recruiting
– aktívny predaj služieb Personal service
– denná komunikácia so zákazníkmi telefonicky aj e-mailom
– vedenie osobných obchodných rokovaní s klientmi
Požiadavky:
– vytrvalosť, orientácia na cieľ
– obchodný duch, pro zákaznícka orientácia, samostatnosť
– kreativita, komunikatívnosť a profesionálne vystupovanie
– pozitívne myslenie
– znalosť pracovného trhu je výhodou
Výhody:
– nástupný plat od 700 Eur/brutto + provízie bez obmedzenia
– príspevok na stravu v hotovosti v hodnote 4 Eur
– práca v príjemnom, priateľskom kolektíve
– zabezpečené malé občerstvenie na pracovisku
– stropná hranica platu nie je určená, nakoľko je možnosť zarobenia si formou provízií
Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Personálna agentúra