Požadované vzdelanie: Vysokoškolské/Stredoškolské

Home / Ponuka práce / Požadované vzdelanie: Vysokoškolské/Stredoškolské

Regionálny manažér pre Žilinský kraj

Miesto výkonu práce: Žilinský kraj
Požadované vzdelanie: Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie (výhoda technický smer)
Jazykové znalosti: Anglický príp. nemecký jazyk začiatočník
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): 1.850 Eur mesačne brutto + 15% ročný bonus
Viac
Popis práce:
– starostlivosť o zákazníkov vo zverenom regióne
– vedenie obchodných rokovaní
– akvizícia a starostlivosť o projektové zákazky
– komunikácia, spolupráca a budovanie vzťahov s predajcami, architektmi, investormi, developermi a realizátormi
– spolupodieľanie sa na obchodnej stratégii a jej presadzovanie
– vypracovanie cenových ponúk
– spolupráca s technickým oddelením a zákazníckym servisom
– účasť na poradách a služobných cestách podľa potreby
– práca v CRM – plánovanie, vyhodnocovanie a evidencia aktivít
– zabezpečuje ďalšie úlohy podľa príkazov nadriadeného

Požiadavky:
– stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie (výhoda technický smer)
– odborná prax: 5 rokov (výhoda skúsenosti zo stavebného odvetvia priemyslu, stavebné materiály)
– anglický príp. nemecký jazyk začiatočník
– práca s PC – MS Office / Outlook, Excel mierne pokročilý; výhodou skúsenosti s prácou v CRM
– bezúhonnosť
– vodičský preukaz skupiny B
– bydlisko v Žilinskom kraji

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Obchodná spoločnosť

Regionálny obchodný zástupca pre kraj – TT, BA, TN, NR, ZA

Miesto výkonu práce: TT, TN, NR, ZA, BA región
Požadované vzdelanie: Stredoškolské / Vysokoškolské vzdelanie elektrotechnického zamerania podmienkou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk min. B1 podmienkou
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): základná zložka 860 Euro brutto mesačne + mesačné odmeny (priemerná mesačná mzda 2500 Euro brutto mesačne)
Viac
Popis práce:
– Ponuka a predaj priemyselnej automatizácie celosvetovej značky – portfólio NN technika a priemyselné safety
– Technické poradenstvo
– Vyhľadávanie nových zákazníkov a starostlivosť o stálych zákazníkov
– Vypracovanie cenových ponúk
– Riešenie objednávok a dodávok
– Účasť na seminároch, školeniach pre zákazníkov

Požiadavky:
– Stredoškolské / Vysokoškolské vzdelanie elektrotechnického zamerania podmienkou
– min. 2 roky praxe v elektrotechnickej oblasti alebo obchode
– Ochota cestovať
– Bydlisko v rámci TT a TN kraja výhodou
– Anglický jazyk min. B1 podmienkou
– Hospodárska korešpondencia – základy
– Microsoft office – Word, Excel
– Vodičský preukaz sk. B

Výhody:
– Služobné vozidlo (aj na súkromné účely), laptop, telefón, tablet
– Zázemie v stabilnej a perspektívnej firme etablovanej na trhu
– Zaujímavá a kreatívna práca vo firme s tradíciou
– Možnosť vysokého finančného ohodnotenia závislého na pracovných výsledkoch

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Priemyselná spoločnosť

Obchodno – marketingový pracovník

Miesto výkonu práce: Trnavský kraj
Požadované vzdelanie: Stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie so zameraním na obchod a marketing
Jazykové znalosti: Anglický jazyk výhodou
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): od 1200 euro brutto mesačne + odmeny v závislosti od dosiahnutých výsledkov
Viac
Popis práce:
– Návrh a tvorba marketingového plánu, marketingovej koncepcie a cieľov firmy
– Prieskum trhu, monitoring predaja našich a konkurenčných produktových značiek
– Sledovanie marketingových trendov a ich implementácia
– Vytváranie konceptu a stratégie reklamných kampaní na sociálnych sieťach, e-mail marketing
– Aktívna komunikácia s reklamnými agentúrami pri zabezpečovaní marketingových a reklamných kampaní v médiách a na sociálnych sieťach,
– Podieľanie sa na grafickom vývoji nových produktov, obalového materiálu, reklamných a propagačných materiálov v spolupráci s grafickými štúdiami
– Zabezpečovanie marketingovej podpory na posilnenie predaja našich produktov obchodným partnerom a obchodným zástupcom firmy /reklamné, prezentačné a letákové akcie/
– Prezentácia firmy a jej produktov, budovanie nových produktových značiek spoločnosti
– Oslovovanie špeciálneho segmentu zákazníkov zasielaním prezentačných e-mailov a cenových ponúk a komunikácia s nimi
– Vyhodnocovanie predaja podľa produktových skupín v spolupráci s obchodným úsekom a zodpovednosť za rozvoj predaja
– Technické a organizačné zabezpečenie prezentačných akcií, veľtrhov a výstav
– Spravovanie webových stránok a aktívna prezentácia firmy a jej produktov na sociálnych sieťach, (aktualizácia obsahu webstránok, monitorovanie Google Analytics, SEO optimalizácia)

Požiadavky:
– Stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie so zameraním na obchod a marketing
Počítačové znalosti – používateľ:
– Internet (e-mail, www) – pokročilý
– Microsoft Excel – pokročilý, Microsoft Word – pokročilý, Microsoft PowerPoint – pokročilý – Grafický dizajn (napr. Corell, Adobe Photoshop, Indesign, Ilustrator, a iné grafické softwary)
– Prax v oblasti obchodu a marketingu min. 3 roky
– Anglický jazyk výhodou
– Komunikačné a organizačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
– Tvorivosť, presnosť, kreatívnosť
– Zodpovednosť, samostatnosť, flexibilita,
– Znalosť a skúsenosti v digitálnom marketingu a na sociálnych sieťach – Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, E-mail Marketing, MailerLite, SEO
– Vodičský preukaz sk. B

Výhody:
– Motivujúce finančné ohodnotenie
– Možnosť osobnostného a kariérneho rastu
– Firemný PC + mobil

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Výrobno – obchodná spoločnosť

Účtovníčka

Miesto výkonu práce: Trnava
Požadované vzdelanie: stredoškolské vzdelanie s maturitou / VŠ
Jazykové znalosti: Bez požiadavky na znalosť cudzieho jazyka
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): 1300 euro brutto mesačne
Viac
Popis práce:
– spracovávanie miezd (Kros) – do cca. 20 zamestnancov
– kompletné vedenie podvojného účtovníctva (Wintes)
– spolupráca s auditorom
– pracovná doba : 7:30-16:00 hod.

Požiadavky:
– stredoškolské vzdelanie s maturitou
– znalosti systémov : KROS (mzdy), EKO (skladové hospodárstvo), WINTES (podvojné účtovníctvo)
– prax s účtovníctvom minimálne 5r.
– schopnosť samostatného vedenia podvojného účtovníctva

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Obchodná spoločnosť