Požadované vzdelanie: Vysokoškolské/Stredoškolské

Home / Ponuka práce / Požadované vzdelanie: Vysokoškolské/Stredoškolské

Konštruktér

Miesto výkonu práce: Trnava
Požadované vzdelanie: stredoškolské vzdelanie s maturitou / VŠ
Jazykové znalosti: Bez požiadavky na znalosť cudzieho jazyka
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): od 1200 Eur (nástupný plat)
Viac
Popis práce:

– tvorba modelov v systéme SOLIDWORKS (znalosti iného CAD systému nie sú prekážkou)
– tvorba výkresov
– podpora pri vytváraní cenovej ponuky – spolupráca s vedúcim projektu
– komunikácia s dodávateľmi nakupovaných komponentov – správne vyšpecifikovanie nakupovaných komponentov
– prezentovanie modelov u zákazníkov
– skresľovanie aktuálnych stavov zariadení u zákazníka – v prípade úpravy zariadení

– pracovná doba je flexibilná – od 7:00 je možné pracovať celkovo 8,5 hodiny

.

Požiadavky:
– minimálne 2 roky praxe na pozícií konštruktér prípadne strojár
– SŠ/VŠ vzdelanie strojárskeho alebo technického zamerania
– technické myslenie

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Výrobná spoločnosť

Systémový administrátor TN/BB

Miesto výkonu práce: TN/BB
Požadované vzdelanie: stredoškolské vzdelanie s maturitou / VŠ
Jazykové znalosti: aktívna znalosť Anglického jazyka
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): 1700 Eur/ záleží od skúseností kandidáta
Viac
Popis práce:

– zodpovednosť za správu serverov, ktoré sú v pôsobnosti tímu interných IT systémov

– pravidelne zálohovať a vyhodnocovať systémové záznamy
– zabezpečenie prevádzky operačných systémov a aplikačného programového vybavenia serverov, kde treba byť nápomocný pri obnove operačných systémov po havarijných stavoch
– plánovať, návrh a rozvoj IT infraštruktúry, vykonávať správu virtualizačných platforiem a diskových polí
– poskytovať odborné rady a zabezpečiť servisnú činnosť
– navrhovať a implementovať centralizovaný spôsob správy zverených systémov a aplikácií
– riešenie zákazníckych problémov, spolupráca s pracovníkmi oddelenia technickej podpory a monitorovacieho centra siete
– tvorba aplikácie pre potreby pracovníkov oddelenia technickej podpory a monitorovacieho centra siete
– zodpovednosť za udržiavanie dokumentácie k spravovaným systémom a aplikáciám a aktualizáciu a evidenciu softvérového/hardvérového vybavenia zverených systémov
– spoluúčasť na vývoji aplikácií, skriptov ale aj úprav existujúcich aplikácií prevádzkovaných na serveroch zabezpečujúcich služby pre zákazníkov
– spolupodieľanie sa na návrhu a realizácii riešení pre zákazníkov

Požiadavky:
– SŠ/VŠ vzdelanie, technické vzdelanie alebo vzdelanie v telekomunikačnej oblasti je výhodou
– odborné znalosti z oblasti IT, telekomunikačných služieb, sietí, cloud computingu a techniky
– prax v danej oblasti
– aktívna znalosť anglického jazyka – B1 (najmä technická oblasť)
-výborná znalosť skriptovacích jazykov shell, Perl, PHP, awk
– výborná znalosť administrácie databázových systémov a SQL jazyka (MySQL, Sybase, Oracle, …)
– výborná znalosť sieťových technológií (TCP/IP, firewall, Active Directory/LDAP, SNMP, TR-069, DHCP, …)
– potrebné rozsiahle administrátorské znalosti FreeBSD, Linux, Windows
– znalosť systémov Alfresco, Jira, SAP, DX NetOps, Spectrum je výhodou
– dobrá znalosť programovacích jazykov C
– výborná znalosť práce s balíkom MS Office, ovládanie iných programov je výhodou
– UNIX/Linux – Pokročilý
– Administrácia UNIX/Linux – Pokročilý
– VP. sk B

Výhody:

– finálna mzda závisí od skúseností a úrovne kompetencií kandidáta
– k pozícii prislúchajú polročné, realizačné a mimoriadne odmeny a široká ponuka benefitov v soc. programe
– stabilná spoločnosť
– zamestnanecké benefity
– možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
Technologická spoločnosť

Obchodný manažér (Západ)

Miesto výkonu práce: Západné Slovensko
Požadované vzdelanie: stredoškolské vzdelanie s maturitou / VŠ
Jazykové znalosti:  Anglický jazyk – mierne pokročilý
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): Od 1 100 Eur/mesiac + provízie z predaja
Viac
Popis práce:

– Operatívna zodpovednosť za zákazníkov na západnom Slovensku
– Udržiavanie a rozširovanie udržateľných vzťahov so zákazníkmi
– Aktívne hľadanie nových príležitostí ktoré smerujú na rozšírenie produktového portfólia
– Pozitívna komunikácia so zainteresovanými stranami v rámci organizácie, ako aj u zákazníkov

Požiadavky:

– Dobrá sieť kontaktov a predchádzajúce skúsenosti so stavebnými strojmi/firmami na Slovensku sú nevyhnutnosťou
– Vynikajúca kreativita a energizujúce pracovné schopnosti s profesionalitou a vášňou
– Niekoľkoročné odborné skúsenosti sú výhodou
– Anglický jazyk – mierne pokročilý
– Solídne zručnosti v MS Office
– Zručnosti SAP – výhodou
– Ochota zdieľať osvedčené postupy s kolegami z Rakúska, Portugalska, Českej republiky, Maďarska, Rumunska a mnohých ďalších

Výhody:

Plat :1 100 – 5 600 EUR/mesiac / bonusy súvisiace s pracovným výkonom, ktoré sú veľmi motivujúce.
– Práca pre globálnu spoločnosť, ktorá je jedným z lídrov v oblasti stavebných strojov
– Vzrušujúca a kreatívna práca v slovenskej pobočke s agilným predajným tímom
– Podpora podnikateľského duchu a možnosti prevzatia produktového portfólia
– Motivačný plat a štedré bonusy
– Vlastné firemné auto aj na súkromné účely
– Podpora a ponúknuté školenia pre osobný rast

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Obchodná spoločnosť

Inžinier kvality

Miesto výkonu práce: Nitra
Požadované vzdelanie: stredoškolské vzdelanie s maturitou / VŠ
Jazykové znalosti:  Anglický jazyk – aktívne
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): od 2000 Eur
Viac
Popis práce:

KVALITA VÝROBY
– Zabezpečuje dodržiavanie procesov v sériovej výrobe, vrátane výrobkov podliehajúcim bezpečnosti/nariadeniam
– Riešiť reklamácie – interné/externé
– Analyzovať internú nepodarkovosť
– Zabezpečuje dodržiavanie procesov súvisiace s nezhodnými výrobkami vo výrobe
– Zastrešuje riadenie meracích zariadení
– Zabezpečuje/Zúčastňuje sa riadenia klientskych reklamácií vrátane výrobkov podliehajúcim bezpečnosti/nariadeniam
– Je garantom zavedenia zhodných výrobkov do obehu
– Má oprávnenie zastaviť výrobu, v prípade problémov s kvalitou
– Školí a oprávňuje operátorov na ich pracovný post
– Komunikuje dotknutým oddeleniam zistené anomálie (problém s kvalitou, údržbou…)
– Aktivizuje pracovné skupiny, zvoláva schôdze
– Ovláda pravidlá ohľadne kvality, životného prostredia, BOZP (nosenie OOPP a podobne) a procesy zavedené v spoločnosti
– Zabezpečuje dobrú organizáciu, usporiadanie a čistotu haly a oddelenia kvality
– Zabezpečuje dodržiavanie zákonného rámca v oblasti kvality, a súvisiacich aktivít

KVALITA DODÁVATEĽOV
– Riadi kvalitu dodávateľov v sériovej výrobe a zabezpečovať reporting v tejto oblasti
– Rieši reklamácie vo vzťahu k nákupcom a dodávateľom
– Ovláda a zabezpečuje aplikovanie procesov riadenia nezhôd s dodávateľmi
– Zabezpečuje refakturáciu nezhôd v kvalite dodávateľom
– Zabezpečuje audit výrobného procesu a/alebo systémov u dodávateľov
– Organizuje triedenie v prípade urgencie
– Zabezpečuje interné zaškoľovanie

– pracovná pozícia je na zastupovanie počas MD

Požiadavky:

– SŠ/VŠ
– min. 3 ročné skúsenosti na danej pozícii
– znalosť Anglického jazyka – aktívne

Výhody:

– Stabilná spoločnosť

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Výrobná spoločnosť

Technik čerpadiel

Miesto výkonu práce: Bratislava
Požadované vzdelanie: stredoškolské vzdelanie s maturitou / VŠ
Jazykové znalosti:  Anglický jazyk – aktívne
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): od 1900 Eur
Viac
Popis práce:

– Efektívne riešenia zákazníckych potrieb vo veľkých organizáciach
– Vysoká znalosť rotačných zariadení / tesniacej techniky vrátane konštrukcie, uvedenia do prevádzky a údržby
– Vysoká znalosť hydraulických zariadení, mokrého aj suchého tesnenia (vrátane vylepšovania, opráv a riešenia problémov)
– Proaktívny postoj k riešeniu problémov
– Schopnosť presvedčiť/ovplyvniť zainteresované osoby pomocou špecifických príkladov z praxe
– Kladný postoj k spätnej väzbe
– Dohľad na plnenie EB a tuzemských HSE regulácii
– Udržiavanie vzťahu so zákazníkmi kreatívnymi riešeniami, vynaliezavosťou pri riešení sťažností a problémov a vylepšovaním prevádzkových techník
– Má nadpriemerné schopnosti z anglického a maďarského jazyka (Angličtina podmienka, maďarčina výhodou)
– Vedie procesy pri riešení problémov, spolupracuje s LSO a HQ tímom (systematické a analytické riešenie problémov použitím RCA techník)
– Využíva osvedčené postupy pri zaškolení technikov a operátorov, na prácu a údržbu s mokrým tesnením a čerpadlami

 

Požiadavky:

– SŠ/VŠ
– znalosť Anglického jazyka – aktívne

Výhody:

– Stabilná spoločnosť

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Obchodná spoločnosť

Lead buyer

Miesto výkonu práce: Okres Trnava
Požadované vzdelanie: stredoškolské vzdelanie s maturitou / VŠ
Jazykové znalosti:  Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od):  1400 Eur / záleží od skúseností kandidáta
Viac
Popis práce:

– Dohadovanie cien materiálu po prijatí objednávky
– Realizácia zmluvných rokovaní s pridelenými skupinami dodávateľov
– Včasné a bezchybné poskytovanie cien materiálu do systému ERP
– V prípade potreby hodnotenie a audit dodávateľov v spolupráci s oddelením kvality
– Tvorba zákazníckych cenníkov v spolupráci so zákazníckym tímom
– Proaktívne riadenie dodacích lehôt
– Kontrolovanie potvrdení objednávok na zabezpečenie toho, aby sa odchýlky v cene, dodacích a platobných podmienkach, dátumoch dodania a množstve dodávok, identifikovali čo najrýchlejšie
– Podávanie správ o kľúčových údajoch nadriadenému (vrátane eskalácie, KPI, …)
– Spolupracovanie s internými a externými funkčnými tímami a oddeleniami

 

Požiadavky:

– vzdelanie SŠ/ VŠ – elektrotechnické, technické alebo obchodné zameranie
– Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2)
– 2 roky praxe
– PC znalosti: word, excel, outlook – mierne pokročilý

Výhody:

– 13. plat a ďalšie odmeny
– práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti
– firemné podujatia
– jazykové kurzy a iné vzdelávanie
– pravidelné navyšovanie mzdy

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Výrobná spoločnosť

Nákupca

Miesto výkonu práce: Okres Trnava
Požadované vzdelanie: stredoškolské vzdelanie s maturitou / VŠ
Jazykové znalosti:  Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od):  1200 Eur / záleží od skúseností kandidáta
Viac
Popis práce:

– objednávanie tovaru/materiálu pre potreby výroby a ostatných oddelení podniku s prihliadnutím na celkové náklady na obstaranie
– denná komunikácia s dodávateľmi
– zabezpečovanie dostupnosti materiálu pravidelnou kontrolou potvrdení objednávok a termínov dodania a v prípade potreby zasielanie pripomienok dodávateľom
– kontrolovanie potvrdení objednávok na zabezpečenie toho, aby sa odchýlky v cene, dodacích a platobných podmienkach, dátumoch dodania a množstve dodávok, identifikovali čo najrýchlejšie
– v spolupráci s vedúcim oddelenia nákupu neustále zlepšovanie a optimalizovanie procesu objednávania
– podávanie správ o kľúčových údajoch nadriadenému (vrátane eskalácie, KPI, …)
– hlásenia o pochybeniach priamemu alebo profesionálnemu dohľadu
– spolupracovanie s internými a externými funkčnými tímami a oddeleniami (sklad, dovoz / vývoz, výroba, kvalita, engineeging, predaj / marketing, IT a financie, …)

 

Požiadavky:

– SŠ/ VŠ vzdelanie – elektrotechnické, technické alebo obchodné zameranie
– 1 r. praxe
– vhodné aj pre absolventa aj študenta VŠ
– Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2)
– PC znalosti – word, excel, outlook – mierne pokročilý

Výhody:

– 13. plat a ďalšie odmeny
– flexibilný pracovný čas ( 9:00 – 14:00 povinný)

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Výrobná spoločnosť

Výrobný technik

Miesto výkonu práce: Okres Trnava
Požadované vzdelanie: stredoškolské vzdelanie s maturitou / VŠ
Jazykové znalosti:  bez požiadavky
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): od 1300 Eur / záleží od skúseností kandidáta
Viac
Popis práce:

– Aktívna spolupráca s oddelením nákupu ohľadom technických požiadaviek vzťahujúcich sa k nakupovaným komponentom
– Aktívna spolupráca s oddelením výroby ohľadom operatívneho plánovania výroby a výrobnej dokumentácie
– Spravovanie a riadenie internej výrobnej dokumentácie
– Príprava a úprava podkladov pre výrobu v “Ruplan” (obdoba AutoCAD)
– Zadávanie všetkých potrebných informácií týkajúcich sa množstva a zoznamu materiálov a potrebných výrobných operácií do ERP systému
– Preberanie zdrojových údajov a ich implementovanie do internej dokumentácie vrátane aktualizácie ERP systému / riešenie technických problémov
– Zavádzanie technických zmien výrobku do výroby, kontrola a aktualizácia výrobnej dokumentácie
– V prípade potreby realizuje školenia pre operátorov výroby na správne vykonávanie výrobných operácií podľa pracovných postupov
– Dohliada na vzorkovú výrobu zvereného produktu a rieši vzniknuté problémy

 

Požiadavky:

– SŠ / VŠ vzdelanie / Elektrotechnika – výhodou
– pozícia je vhodná aj pre absolventa
– 1 r. praxe
– AutoCAD – mierne pokročilý
– windows, word, excel, outlook – mierne pokročilý

Výhody:

– 13. plat a ďalšie odmeny
– práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti
– firemné podujatia
– jazykové kurzy a iné vzdelávanie

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Výrobná spoločnosť

Payroll – HR generalist

Miesto výkonu práce: Bratislava
Požadované vzdelanie: SŠ / VŠ
Jazykové znalosti:  Anglický jazyk , alebo Nemecký jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): od 1500 Eur/ záleží od skúseností kandidáta
Viac
Popis práce:

– personálna administratíva
– zodpovednosť za ročné zúčtovanie dane z príjmov zamestnancov
– tvorba prehľadov, analýz a reportov podľa pokynov nadriadeného
– evidencia kompletnej personálnej a mzdovej agendy počas celého pracovného cyklu zamestnancov (osobné údaje, vznik/ zánik PP, zmeny…) v jednotlivých systémoch
– komunikácia s inštitúciami z personálnej a mzdovej oblasti (zdravotné poisťovne, Sociálna poisťovňa, daňové úrady, úrady práce a iné.)
– spracovanie miezd zamestnancov v danom čase a v súlade so všetkými predpismi a zákonmi
– monitoring legislatívnych zmien a požiadaviek
– vytváranie podkladov pre smernice týkajúce sa spracovania miezd a dochádzky zamestnancov
– poskytovanie poradenstva pre zamestnancov v pracovno – právnej a mzdovej oblasti
– spolupráca pri rôznych HR projektoch

 

Požiadavky:

– SŠ / VŠ vzdelanie v odbore účtovníctvo, personalistika
– Anglický jazyk , alebo Nemecký jazyk – Mierne pokročilý (B1)
– 5r. praxe – mzdové účtovníctvo, personalistika – expert
– word, excel, power point – pokročilý
– skúsenosti so spracovaním miezd a personálnou administratívou, s participáciou na ostatných HR procesoch, z výrobnej alebo FMCG spoločnosti

Výhody:

– stabilné zamestnanie v spoločnosti s dlhoročnou pôsobnosťou
– mesačné prémie do výšky 15%
– ubytovanie – 13. a 14. plat podľa platnej Kolektívnej zmluvy
– pravidelná valorizácia (zvyšovanie) základnej mzdy podľa platnej KZ
– stravné lístky nad rámec zákona

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Výrobná spoločnosť

Obchodný zástupca s pôsobnosťou v celej SR (TZB)

Miesto výkonu práce: Bratislava ( pôsobnosť celé SK)
Požadované vzdelanie: SŠ / VŠ
Jazykové znalosti:  bez požiadavky
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): od 1300 Eur / záleží od skúseností kandidáta + provízie 300 – 600,- Eur (aj viac časom)
Viac
Popis práce:

– presadzovanie sa na trhu a zabezpečovanie obchodného rastu
– analýza trhu a konkurencie
– aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí
– jednania so stavebnými firmami, projektantmi, architektmi a kľúčovými klientmi
– vypracovávanie ponúk a starostlivosť o ne
– práca s firemnou databázou
– príprava technických podkladov ( preklad z ČJ do SJ)
– realizácia marketingových aktivít
– semináre, výstavy, zasielanie emailov partnerom a pod.

 

Požiadavky:

– VŠ/SŠ vzdelanie technického smeru
– ideálne stavebného zamerania
– prax v stavebnom odbore prípadne TZB – výhodou
– práca s PC, znalosť programov MS Office
– VP skupiny B – aktívne sledovanie trendov a možností trhu
– orientácia na výsledok, obchodnícke zmýšľanie, komunikačné a organizačné schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
– výhodou je znalosť anglického alebo nemeckého jazyka
– bydlisko max. 1hod. od Bratislavy!

Výhody:

– osobný automobil aj na súkromné účely
– notebook, mobilný telefón

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Spoločnosť ponúkajúca produkty geotermie

Účtovník

Miesto výkonu práce: Nitra
Požadované vzdelanie: SŠ / VŠ
Jazykové znalosti: AJ – znalosť hovorovo aj písomne (min. úroveň B1)
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od):Od 1200 Eur – závisí od skúseností uchádzača
Viac
Popis práce:

– účtovanie pokladničných dokladov, odberateľských a dodávateľských faktúr, bankových výpisov, interných dokladov
– pridelovanie účtov, potvrdzovanie pohľadávok a záväzkov voči podávateľom
– komunikovanie s dodávateľmi a nákupnými oddeleniami o chýbajúcich alebo nesprávne vystavených faktúrach
– zadávanie došlých faktúr a dobropisov do firemného ERP systému
– pravidelné vyhodnocovanie skladových zásob, manažment skladového pohybu a evidencia skladu
– podieľanie sa na zostavovaní mesačných a koncoročných uzávierok
– vypracovávanie mesačných, štvrťročných a ročných hlásení a štatistiky pre zamestnávateľa

Požiadavky:

– znalosť podvojného účtovníctva (Helios)
– znalosť skladového hospodárstva
– požadovaná prax – 2 roky
– AJ – znalosť hovorovo aj písomne (min. úroveň B1)

 

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:
– Výrobná spoločnosť

Vedúci projektu (automotive)

Miesto výkonu práce: Trnava
Požadované vzdelanie: SŠ / VŠ
Jazykové znalosti: Anglický jazyk –  min. znalosť B1
Druh pracovného pomeru: HPP
Mzda (minimálne/od): od 1400 – 2000 Eur / záleží od skúseností kandidáta
Viac
Popis práce:

– tvorba cenových ponúk
– riadenie ľudí
– konštruktér, montážnici
– komunikácia so zákazníkmi, návšteva zákazníkov za účelom prejednania nových zadaní
– komunikácia s nákupným oddelením zákazníka
– plánovanie projektu
– konštrukčný návrh, výroba, montáž na firme a následne montáž u zákazníka, odladenie …
– zadávanie výrobnej dokumentácie do výroby
– komunikácia s výrobou
– objednávanie komponentov
– tvorba dokumentácie pre zákazníka – návod na obsluhu a údržbu …
– kompletné odovzdanie projektu zákazníkovi vrátane školení obsluhy

Požiadavky:

– SŠ/VŠ vzdelanie strojárskeho zamerania
– prax minimálne 4 roky na pozícii vedúceho projektu, konštruktéra prípadne na pozícií podobného charakteru
– technické myslenie
– znalosť AJ – min. B1

Spoločnosť pre ktorú robíme výber kandidátov na danú pracovnú pozíciu:

– Výrobná spoločnosť